Friday 23 December 2011

DR NORMALIZA (BBK 3408)

 BBK 3408, subjek inilah yang paling banyak kerja yang pernah aku ambil sepanjang belajar di UPM. Mula-mula aku masuk ke bilik kuliah, Aku rasa stress sebab banyak kerja yang telah di beri oleh Dr. Tapi, semua kepenatan itu yang aku alami bersama kumpulan aku( BARA) banyak memupuk kerajinan dan semangat kerjasama antara kami berlima.
     Selain daripada itu, Terdapat juga amali di dalam subjek ini yang mana aku terpaksa mempelajari cara-cara untuk membuat kalendar, membuka weebsite sendiri yang bersifat ilmiah seperti (weebly ).Tapi yang paling seronok adalah aku dapat belajar membuat video dengan menggunakan movie maker dan mempunyai akaun youtube dan blog sendiri yang dulu aku hanya mampu melihat sahaja rakan -rakan ku yang dah ada aset tersebut. Asalnya aku 'kayu' tapi aku menjadi buluh yang telah dilentur. Sekarang aku telah mahir dan seronok dengan kepakaran aku yang dapat aku gunakan pada bila-bila masa sahaja di samping dapat memberi tunjuk ajar kepada orang lain yang lebih memerlukan.


tentang Dr Normaliza,
ini adalah link untuk blog Dr Normaliza.http://aammwa.blogspot.com/
bagi sape-sape yang berminat boleh lah singgah...
Mula-mula aku mengenalinya,aku rasa bimbang sebab dia buat-buat garang dan tegas,yang datang lewat akan di halau dari masuk bilik kuliah. Tapi selepas berminggu-minggu kuliah bersamanya,barulah aku dapat mengenali sikapnya. Dia agak lucu,satu lagi jika dilihat dalam blognya mungkin dia adalah kaki wayang dan minat cerita Korea. Yang penting dia penyayang . banyak masa dia diluangkan dengan  keluar dengan anak-anakinya.Dalam kuliahnya,dia akan serius tapi sebenarnya dia lebih suka kami happy agar suasana gembira dalam kuliah hidup.Pernah kumpulan aku terpaksa curi-curi ambil gambarnya di dalam seminar di Kolej 10. Entah masihn kabur motifnya,tapi aku seronok dengan usaha kami.

 RINDU
Aku rasa rindu pulak kat kuliah BBK 3408 dan DR. Tiada lagi persaingan antara kumpulan untuk mendapatkan video yang terbaik antara kami.Tapi segala kenangan manis dan tunjuk ajar daripada Dr Normaliza dan ahli-ahli kumpulan banyak membantu aku . Segalanya akan ku kenang . Terima kasih DR NORMALIZA  dan Group BARA ..Jasa kalian akan ku ingati ..



ini adalah koleksi gambar aku bersama kumpulan BARA sepanjang kami bekerjasama



gambar untuk tugasan pertama kami iaitu gambar aksi



gambar-gambar untuk simpulan bahasa atau peribahasa



semasa sedang melukis dan mewarna bagi majalah kumpulan kami iaitu BARA Stail


gambar semasa video kalau berpacaran

 sempat makan sebelum mulakan kerja untuk video insaf



No comments:

Post a Comment