Monday 19 September 2011

BELENGGU

Rasa bersalah timbul dihati bila memikirkan kembali harapan seorang rakan kepada ku,ingin ku katakan tidak,takut dia terasa, ingin mengiakan pula ,bimbang ku dipersalahkan.Hmm,,,,akhirnya aku tidakkan permintan untuk menemannya membeli motor terpakai kerana sangkanya aku boleh diharap untuk melihat keadaan motor tersebut dahulu sebelum dibeli dan memberi pandangan dalam urusan jual beli .Walhal aku pun masih cetek ilmu tentang bidang itu,akhirnya dia pergi tanpa diteman dan  setelah selesai jual beli,geran motor tersebut yang dijanjikan diberi keesokan hari tidak sampai ke tangan rakanku hingga hari ini,akhirnya dia bertekad membuat report polis,aku pula yang ditimpa rasa bersalah.Maafkan aku wahai kawan...banyak-banyaklah bersabar...

1 comment:

  1. ayatmu bagai seekor ayam serama menari zapin dengan lemah gemalai di bawah mentari pagi... i loike!

    ReplyDelete