Wednesday 2 November 2011

TABAHKAN HATIMU SAHABAT

Apalah nasib yang menimpa kawan ku sorang ni,duit kerja masa cuti digunakan dengan cara yang betul,memang anak yang bagus,same macam aku,har,har..Duit kerjanya dibelanjakan untuk beli laptop dan motor.

Sampai di Universiti,bermulalah kehidupan gembira beliau,namun langit tak selalunya cerah,tak sampai 2 bulan,laptop yang dibeli telah rosak,jelas terpapar kerut- kerut kecewa di dahinya.
Ibarat sudah jatuh ditimpa tangga.Aku terkejut menerima panggilan beliau semalam yang berada di Balai Polis.Motornya hilang di depan Fakulti Pendidikan.

Hilang semangat aku ,dengan sape aku nak konvoi balik kampung nanti.Memang manusia tak berhati perut,Otak memang dieorang letak kat tumit aku rase,
Sebak aku tengok muke die,kalau lah aku ditempat beliau ,x tau la camne perasaan,,,

Aku harap die tabah hadapinya,mungkin ada hikmah di sebalik kejadian ni,MOHD AFENDI MAT JUSOH,kuatkan semangat...!!!

No comments:

Post a Comment