Sunday 13 November 2011

PENAT

Finishing school!!!

Rasa macam kerdil sangat bila aku dengan Apiz saje dari FBMK,yang lain semua dari aliran sains dan TESL. Rasa macam awan hitam penuh dekat kepala, berat sangat..Aku dengan Apiz la yang paling menonjol kat dalam bilik seminar tu.
Kelebihan kami sebab tak dapat kuasai BI ,dah la Apiz menimbulkan kontrovesi .mesti dia ingat sampai mati peristiwa tu,aku yang melihat pun teringat sampai sekarang..Alhamdulillah,akhirnya tamat juga kesengsaraan.Banyak ilmu dan pelajaran yang aku dapat .



    ROTU

Kesian kat Intake aku dan diri aku sendiri....


Sebab tak dapat ambik baris,he,he..2 hari latihan ni,aku pergi finishing school sampai tak dapat belajar fasa pertahanan untuk menempuhi annual kem nanti,tak kan nak main sondol je macam kerbau di cucuk hidung.TAKUT KENE KOMANDO REST.Walau sakit penat sekalipun,aku tetap akan teruskan bersama kawan-kawan sampai kami tauliah,Tak sabar nak jumpa Agong..



SEMINAR

2 Hari seminar minggu lepas dekat K10.Itulah kali pertama aku jejakkan kaki kesitu.Yang remehnya ,kena cari masa yang sesuai nak ambik gambar dengan Dr Notts.Masalahnya tak nak bagi die perasan,.Dah macam kejar Datuk Siti Nurhaliza pulak.Kui,kui...Thanks kepada Geng BARA .Maaf sebab aku ada buat silap..

No comments:

Post a Comment